Tabung KKTNS

Wednesday, October 5, 2011

Pameran Sempena Program Lawatan Kerja Y.A.B Menteri Besar Negeri Sembilan di Kuala Pilah


20 April 2011 (Rabu)

Bersempena lawatan kerja Y.A.B Menteri Besar N.Sembilan, Dato' Seri Utama Haji Mohamad bin Haji Hasan ke Dangi, Johol, pihak K.K Tampin telah dijemput mengadakan pameran. Pameran bertempat di perkarangan Dewan Desa Dangi yang bermula dari jam 9 pagi hingga 5 petang.

Sekali lagi selaku pegawai promosi kolej aku menerima jemputan dan hadir bersama 2 pelajar akua..jarak dari gemencheh tidaklah jauh hanya kira-kira 20km memudahkan kerja untuk mengangkut ikan tanpa bekalan oksigen. jadi smpi di tapak pameran kira2 jam 1030 pg dan selesai pasang kelengkapan pameran kira-kira jam 1130..ambil masa agak lama kerana plug letrik disediakan tak berfungsi dan terpaksa meminta tolong dati salah seorang pemamer yg aku kira cikgu letrik supaya memasang semula pendawaian agak dapat bekalan letrik utk menghidupan pam aerator utk akuarium aku..

keadaan hari tersebut pada awalnya hujan dan ketibaan Y.A.B pada jam 345 petang cuaca mulai reda..sambutan utk pameran agak hambar dan layanan utk pihak pemamer tidak memuaskan..selain tidak disediakan makan minum, Y.A.B dan def2 terhormat tidak dibawa oleh pihak penganjur utk mengunjungi tapak pameran..










No comments:

Post a Comment